Thursday, May 25, 2006

Tere


Oh täna oli tavaline kooli päev.Täna oli meil ainult tüdrukute trenn aga tegelt on meil neljapäeviti mudilaskoor,tüdrukute trenn ja arvuti ring ma ei teadnud,et kolmapäeval oli arvuti ring ma arvasin,et õpetaja kutsus ainult neid kes käivad teisipäeviti.Täna Katriin,Maarja-Liisa,Dorotheja ja mina saime süa kell 15.00 mina,Dorotheja ja Maarja-Liisa aga saime kaks võisaia ja porgantid.Katriin
aga sai võisaia,piima,kohukest ja porgantid.Pärast läksime Maarja-Liisa õe järgi,aga tema oli õues koos oma rühmaga.Aga kui me olime juba nende juures ja nemad hakkasid palle viskama siis arvas Maarja-Liisa õde,et loeb see vise kuni see pall veereb.Siis selgitasime,et ei tegelt loeb see koht kust sa põrgatasid ja siis nad said aru.Pärast läksid nad kaugust hüppama siis õpetaja tõstis neile pulga,et nad saaksid hüppata kõrgemale pärast kui meie Maarja-Liisa oli seal istumisel juba igav siis küsisisme õpetajalt ka hüppata ja õpetaja lubas kui meie koos Maarja-Liisaga hakkasime hüppama siis õpetaja tõstis alati meile selle pulga kõrgemale ja lapsed imetlesid.Peale seda läksid nad tuppa ja Maarja-Liisa läks koos nendega.Siis läksin mina koju ja helistasin tunni aja pärast Maarja-Liisale,et küsida üht asja ja pärast läksin arvuti taha kõike konkursse üle vaatama.Siis tahtsin midagi kirjutada ajaveebi nüüd kirjutangi aga nüüd ma lähen,sest minu vennad tahavad arvuti taha minna.Ja kirjutage kellele meeldib see kass.

1 Comments:

At 8:30 AM, Blogger Liisi ajaveeb said...

mitte ja lapsed imetlesid vaid ja lapsed imestasid!!!

 

Post a Comment

<< Home